Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

duminică, decembrie 23

2 ZILE PANA LA CRACIUN

Doar doua zile pana la Craciun....
Totuuuul e alb, iar pentru mine, o persoana care iubeste negrul si se defineste prin el, e o situatie cam ciudata. Insa fiecare sclipire-a zapezii mi-aduce aminte de-un vis, de faptul ca fiecare dintre noi are un vis; mi-aduce aminte de-un vis pur, naiv, de cristal, de demult. Mi-aduce aminte... La fiecare geam stralucesc beculete'albastre(macar albastre daca nu pot pune negre - ar fi totusi prea scary, nu?) iar mirosul de brad imi inunda plamanii de fiecare data cand... mai trec prin sufragerie :) Mai exact abia l-am impodobit si e TOOOOOT albastru. Ma incearca sentimente ce-au fost de ceva timp depozitate intr-un coltisor al sufletelului meu, iar acum, in pragul acestei sarbatori, asezat in genunchi, si-a deschis parca ferestrele si le-a lasat iarasi sa zboare libere. Da, e dovedit, mi-au cuprins intreaga fiinta si mi-as dori sa pot darui o farama din stralucirea acestor trairi... mi-as dori sa impart in stanga si-n dreapta zambete, caldura si o canitza plina ochi cu spiritul Craciunului. Mi-as dori ca sclipirile cascadelor de lumini din oras (ce culmeaaa! sunt tot albastre :D ) sa patrunda-n inima fiecarui trecator si sa-i incalzeasca cu raze colorate macar cateva clipe existenta, sa-si aminteasca macar cateva momente ca e Craciunuuuul! E acea sarbatoare frumoasa, in care ne contopim cu lumina, iar lumina ne defineste, in care putem si (ar fi frumos) sa ne vrem a fi mai buni, mai calzi, mai zambitori... mai inocenti. Acush e Craciunul. Cred ca ma duc sa exersez cateva colinde pentru maine. Merita si profii o cantare nu? :D Craciun fericit tuturor si...sa ne-oprim o clipa din valtoarea exasperanta a vietii, doar - e sarbatoare, nu? :) "Sufla vant de sarbatoare,s-a facut lumina pe pamant!"


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...