Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

miercuri, decembrie 12

FARMECUL CRACIUNULUI

Se apropie Craciunul si deja ma incearca amintirile. Sarbatoarea Craciunului avea odata o semnificatie, un sens, simteai aceea magie in aer si abia asteptai sa vina Mos Craciun , sa vezi ce cadouri iti pune sub brad. Nu stiu de ce toate lucrurile astea si-au pierdut din farmec odata cu trecerea timpului, desi incerc de multe ori(cand vin zilele de 24 si 25 decembrie) sa imi aduc aminte de cele mai frumoase sentimente pe care le-am avut cand eram mica, legate de tot ce inseamna aceasta perioada. Am sa incerc sa imi amintesc cum am simtit eu aceasta sarbatore si am sa va impartasesc amintirile mele... Tin minte ca atunci era MULT mai multa zapada, ca atunci cand ningea, saream la geam si strigam de bucurie si o chemam pe sora mea sa ii arat fulgii de nea. Imi amintesc ca toata casa mirosea a portocale si ciocolata amestecate cu mirosul bradului impodobit in sufragerie, si cum sa uit de colindatorii( vecinii din bloc) care sunau din 10 in 10 minute la usa, sa ne cante ceva. De altfel si eu ma mai duceam sa cant alaturi de sora si o vecina, prin blocurile din apropiere. Ne intorceam acasa mai mult cu fructe si bomboane decat cu bani:P....dar oricum nu conta, noi eram fericite. Cand era zapada mai mare, mergeam in spatele blocului si construiam cazemate( asa le spuneam) si ne bateam cu bulgari mari de nea . Ma intorceam acasa uda leoarca, ma schimbam de haine si coboram inapoi , pentru o noua ''bataie":)) Odata, am descoperit o sacosa mare mare cu jucarii, exact cu 3 seri inainte de Ajun si am incercat sa nu ma uit in ea, pentru ca stiam ca nu o sa mai aibe niciun farmec daca descopar ce e in ea. ..Asa ca asteptam pana pe 25 decembrie. Iubeam senzatia de a descoperi cadouri sub brad, sa vad ce am primit. Stiu ca ma bucuram enorm de tot ce se intampla in perioada aia, pentru ca numai atunci, aveam parte de aceea magie si mister care nu se regasea in restul anului...Stiu ca fiecare Craciun nu a fost la fel pentru mine, dar pentru a va povesti ce s-a intamplat cam in fiecare an, nu a-ti mai avea spatiu pe blog:))...dar cred ca am zis ce era mai important pentru mine. Desi am crescut , am sa incerc si anul asta sa simt aceasta bucurie pe care numai cand esti copil o simti cu adevarat. Va urez Sarbatori Fericite si fie ca noul an sa va aduca tot ce credeti voi ca aveti nevoie ca sa puteti fi fericiti.


2 RĂSPUNSURI:

Multumesc pentru un site foarte interesant. Sunt Englez dar imi place mult obiceurile din Romania. In acest ani stau cu prieteni mei in Comanesti, Bacau pentry Craciun si Revelion.

f frumos..cunosc sentimuentul acela care era odata..acuma il imbin cu amintirile acelea...si il fac sa fie la fel de frumos..

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...