Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

duminică, octombrie 10

Filme de Craciun: Barbie in colinda de Craciun (Barbie si colindele de Craciun) (2008)

Barbie in Colinda de Craciun
Filmul de animatie 3D Barbie si colindele de Craciun dublat in limba romana pe ITI MAI AMINTESTI CRACIUNUL.
Eden Starling este o cântăreaţă de operă egoistă şi urâcioasă, care nu obişnuieşte să le dea angajaţilor ei vacanţă de Crăciun. Eden este vizitată de mătuşa ei, încearcă să o scoată din comportamentul ei egoist şi trimite trei spirite ale Crăciunului. Atunci Eden află că din cauza răutăţii ei uriaşe Crăciunul este distrus.
Alte productie Barbie disponibile online:

Filme de Craciun: Barbie in colinda de Craciun (Barbie si colindele de Craciun) (2008) (1) desene animate dublate in limba romana


Filme de Craciun: Barbie in colinda de Craciun (Barbie si colindele de Craciun) (2008) (2) desene animate dublate in limba romana



9 RĂSPUNSURI:

se incarca foarte greu ce dracu de sait mai e si asta? rezolvati problema ca va pierdeti toti clientii..........,!$$##########

dupa cum se poate vedea, nu noi furnizam continutul video, doar oferim posibilitatea vizionarii sale pe blog. filmul e de peteava.ro

foarte frumos.....felicitari

super tare...felicitari! chear e reusit...:x:X:x:*

cel mai frumos film , de desene animate , cu barbie , din toate timpurile , deci k fffffffffoarte multa convingere spun acest lucru . chiar este un film minunat , extraordinar , mirifik , nu mai am cuv. ... ! :X :) ;)

foarte frumos!!!!eu am 21 de ani si mi a placut ffff mult

foarte frumos desene ma bucur de saitul vostru sunt desene minunate cu Barbie. Va doresc numai bine, mia placut mult desenele m-am uitat impreuna cu fica mea si am fost foarte incantate de acest desen minunat .

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...