Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

luni, noiembrie 19

ORNAMENTE

Îmi aduc aminte că de prin decembrie începeam să fac ornamente pentru brad, căci nu obişnuiam să pun pe brad doar globuri şi bomboane, ci şi tot felul de steluţe sau clopoţei făcuţi de mine. Hârtia aceea colorată, mirosul de lipici, mizeria lăsată în urmă, grija cu care umblam cu foarfeca erau parte din obiceiurile dinaintea Crăciunului. Făceam ornamente din cele mai ciudate, foloseam de multe ori hârtie albă fiindcă nu eram prea talentat şi doar după câteva încercări ajungeam la hârtia roşie, albastră sau galbenă (uneori portocalie sau verde). Cred că mulţi au făcut sau măcar văzut o dată acele fire de aţă pline de cocoşi (da, aşa îi spuneam pe atunci popcornului). Voi ce ornamente obişnuiaţi să faceţi pentru Crăciun (nu obligatoriu pentru brad)?


2 RĂSPUNSURI:

nu am mai intrat de mult pe netlog, iar cand am vazut acest blog a fost ca o revelatie pentru mine. mi-a tresaltat inima cand am realizat ca mai sunt oameni care iubesc aceste sarbatori de iarna cu totul deosebite. Va felicit!
Si daca stau bine sa ma gandesc in afara de ornamentele cumparate din magazin mai faceam din hartie creponata acea beteala in forma de spirala numita "sacara pisici", din carton faceam niste forme conice asemanatoare clopteilor care trebuiau sa fie obligatoriu de culoare mov/albastru, si mai erau niste forme patrate care taiate creau niste forme deosebite.

foarte frumos:):X imi place mult si eu cand eram mica obisnuiam sa fac ornamente din hartie creponata si din hartie glasata. era frumosc craciunul:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...