Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

luni, noiembrie 5

PE STRADA DIN VIFLAIM

Pe vremea când nu ştiam prea bine cum mă cheamă sau câţi ani am, obişnuiam să ascult colinde la un pick-up. Plăcile acelea de vinil reuşeau să îmi dea o senzaţie de căldură pe care nu am regăsit-o până acum nicăieri. Uneori sunau zgâriat sau lălăit, fiindcă se profuise discul, sau fiindcă, în graba mea, mi-am lăsat degetele să atingă negrul pe care nu îl înţelegeam cum poate să îmi ofere sunele alea dragi. Aveam, pe atunci, foarte puţine colinde. Nu era nicio problemă, fiindcă îl aveam pe Hruşcă(dacă nu mă înşel, albumul era chiar acela din imagine)! Ţin minte că îmi plăcea enorm "Pe strada din Viflaim".
"Pe strada din Viflaim
Mere maica cu Iosif Iisus s-a născut în sara de Crăciun...."
Ascultam colindul ăsta cu mare drag. Toate colindele pe care le ştiam erau de pe plăcile de vinil. Şi, fiindcă eram mare fan al lui Hruşcă, încercam să învăţ fiecare colind pe care mi-l cânta pick-up-ul. Avea răbdare cu mine; uneori, îmi puneam singur placa pe care erau colindele şi o lăsam să meargă de la un capăt la celălat, apoi o întorceam pe partea a doua. Sincer, nu-mi aduc aminte ca vreun alt dispozitiv să fi fost în stare să îmi redea atât de bine sunetul unei colinde. Păcat că s-a stricat pick-up-ul...


1 RĂSPUNSURI:

Stefan Hrusca..este o realitate in lumea colindelor.Cel putin pe mine ma fascineaza glasul lui,acum cativa ani aveam o caseta cu el si ascultam,acum ii ascult melodiile la calculator,pe cd.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...