In decembrie, Pepsi pregateste o editie speciala de Craciun. Compania va modifica ambalajul pentru a fi in ton cu perioada sarbatorilor de iarna. Sticlele vor avea etichete albe, cu oameni de zapada, iar bautura va fi transparenta. Gustul va fi si el unul special, cu aroma de mandarine
Mai mult, cei de la Pepsi pregatesc lansarea unui sortiment special, mai sanatos. Asta dupa ce japonezii au executat teste in laboratoare pentru noi racoritoare, iar companiei i-a placut ce a vazut. In 2006, Institutul National de Sanatate si nutritie din Japonia a ajuns la concluzia ca o dieta bogata in dextrina (sortiment de carbohidrati) reduce asimilarea grasimii in organism, scrie BrandChannel.com. Ideea a fost preluata de PepsiCo si Suntory, unic distribuitor al Pepsi in Japonia.
Aceasta nu este singura schimbare pe care gigantul bauturilor racoritoare o pregateste. Pepsi a incercat deja mai multe sortimente de bauturi in Japonia: cola cu aroma de iaurt, pepene rosu sau capsuni si lapte.
0 RĂSPUNSURI:
Trimiteți un comentariu