Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

joi, noiembrie 20

ÎMI MAI AMINTESC CRĂCIUNUL!

Crăciunul este, de când mă ştiu, nu doar o sărbătoare, ci un sentiment. Totul părea în fiecare an atât de bine pregătit încât am crezut dintotdeauna că perioada asta e ruptă din altă lume. Zăpada, culorile, mirosurile de portocală, scorţişoară, de sarmale şi de brad, ordinea din casă, felul în care cei din jur deveneau parcă mai buni, sania, bucuria infinită a copiilor, colindele, cadourile, ciocolata de casă, cozonacul...
Doamne, câte mă leagă de ultimile luni din an. Pentru că, mărturisesc, Crăciunul nu a fost pentru mine doar două sau trei zile. Îl pregăteam în fiecare an cu multe săptămâni înainte, îl savuram încă dinainte de a începe prin câteva colinde şi un bulgăr de zăpadă pe care îl mâncam. Era delicios, vă asigur că nici o îngheţată nu e mai bună! Apoi urma scrisoarea către Moş Crăciun (că tot veni vorba, nu uita să îi scrii!) pe care-o scriam ajutat de mama şi o puneam cu timbru cu tot într-o cutie poştală de unde ştiam că o să ajungă la el. Era frumos, ningea şi noi făceam ornamente pentru brad.
Amintirea Crăciunurilor trecute mă face astăzi să zâmbesc. Sunt lucruri de care atunci am învăţat să mă bucur şi pe care azi le caut cu mare drag... Crăciunul e în felul în care am învăţat să trăiesc sentimentul pe care îl presupune, într-un colind vechi de-al lui Hruşcă, în mirosul de iarnă, într-un glob roşu, în "Frosty the snowman", în mine...

--
Aminteşte-ţi Crăciunul alături de noi!


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...