Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

marți, decembrie 1

AMINTIRE DE CRĂCIUN: CRĂCIUNUL ÎNDEPĂRTAT

"A fost odata..." asa incepeau povestile din copilaria mea. Asa vreau sa inceapa si povestea mea. Asadar...
A fost odata un satuc uitat de lume dar pe care eu nu-l voi uita niciodata. Acolo mi-am petrecu eu copilaria alaturi de bunicii mei. Si pt. ca e aproape Craciunul imi revin in minte imagini si intamplari legate de el.Parca ma vad si acum prin troienile albe, cu traistuta tesuta de bunica in spate, umblaind la colindat.Era atat de frumos... ne bucuram atat de mult de merele , nucile, covrigii si eventual bomboanele pe care le primeam.Abia asteptam sa ajungem acasa sa desertam traista in pat si sa vedem ce-am adunat.
Cand venea seara era parca magic. Zapada scartaia si stralucea sub razele lunii iar in casa lemnele trosneau in soba emanind acea caldura care te invaluia (parca o simt si acum desi sant f.f. departe).
M-ilamintesc pe bunicul colindand "Trei pastori" (e colinda mea preferata) si pe bunica trebaluind prin casa si pregatind mancarea.
Acum am doar amintirile si dorinta ca si fetita mea sa traiasca macar o data acele zile magice de Craciun intr-un "satuc uitat de lume" numit Fanatele Catinii din jud. Cluj.
Cosmina, 20 decembrie 2008, INTERACTIV.



0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...