Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

sâmbătă, decembrie 5

SCRIE-I MOȘULUI: ANGHELEA ANDREEA, SCRISOARE CĂTRE MOȘ CRĂCIUN

Draga Mosule,

Anul acesta cred ca am fost mai cuminte si am invatat destul de bine ca sa imi faci o mica vizita. Eu imi doresc foarte, foarte, foarte mult o chitara electrica Ibanez (http://www.esound.ro/Ibanez-GSA6-Jumpstart-Pack,p-820.html) deoarece nu imi permit una, deoarece toti banii economisiti s-au dus pe manuale si dictionare... :( Eu consider ca stiu destul de bine sa cant la acest instrument si chitara acustica pe care o am nu mai face fata :D.... Si ca sa te rasplatesc pentru tot ce faci pentru noi am pregatit impreuna cu prietenii mei niste colinde pe care o sa le cantam in piata din oras :). Esti invitatul
nostru special daca vrei sa ni te alaturi.

Te astept si iti multumesc ca ne faci Craciunul mai frumos !!!! :)
Anghelea Andreea
---


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...