Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

joi, decembrie 3

AMINTIRE DE CRĂCIUN: NICOLE: PENTRU CINE SĂ MAI SCRIU?

Fragment. Continuarea pe nicoleblog.ro

In clasa intai, dupa ce am invatat alfabetul, i-am scris prima scrisoare lui Mos Craciun. Am umplut doua pagini de caiet dictando cu rugamintea: "Mosule, vreau sa te vad!". Aveam 8 ani. Craciunul acela insa, a fost trist... pentru ca Mos Craciun nu mi-a scris si nici usa la balcon nu a trantit-o. Am intrebat-o pe mama ce s-a intmplat cu mosu' iar ea mi-a raspuns: "Mos Craciun a racit si s-a internat in spital". De atunci in fiecare an ii trimiteam lui Mosu cate-o scrisoare in care il rugam sa se faca bine si sa vina sa ma vada si pe mine , dar nu mi-a raspuns niciodata. Pe 25 decembrie 1989 am aflat ca Mos Craciun a murit, iar plicul meu a ramas nedesfacut sub brad.
Postarea originală: Pentru cine să mai scriu?

Nicole, 24 noiembrie 2008, INTERACTIV.


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...