Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

joi, decembrie 3

SCRIE-I MOȘULUI: SIMONA TRIFESCU, SCRISOARE CĂTRE MOȘ CRĂCIUN

Draga Mosule,

Daca te-am dezamagit cu ceva, imi cer iertare....si promit sa fiu un om mai bun in anii ce vin, pentru ca toti putem fii! Cum tu ai fost si esti mereu un prieten bun si ingaduior al tuturor copiilor, fie ei mai mici sau mai mari, te rog frumos, sa imi aduci atat mie, cat si celor dragi sufletului meu, sanatate, fericire si multa dragoste in anul ce vine.
Acum, sa-ti spun drept mosule....dar, fara sa te superi, te rog, pentru ca mai am o dorinta, de data aceasta materiala si poate ca este deja mult prea mult....de luni bune imi tot face cu ochiul, un telefon, foarte frumos (Nokia E 71- white), pe care nu mi-l permit...deoarece, este cam scumpicel, dar pe care tare mi-l-as dori sub bradutul nostru din casa parinteasca in ziua de Craciun.
In rest, Mosule, toate cele bune....multa sanatate, aceeasi bunatate si constiinciozitate ca si pana acum, si fie ca aceasta Sarbatoare sa-si pastreze farmecul peste ani si ani!...
Te iubim si te asteptam Mosule, inca din copilarie ....si pana cand vom avea si noi, copii, nepoti...etc.
Iti multumesc si te astept cu drag mosule,
Simona Trifescu
---


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...