Craciunul, Mos Craciun, Craciun, de Craciun, Colinde de Craciun 2013, Filme de Craciun 2013, Jocuri de Craciun 2013, Amintiri de Craciun, Colinde de Craciun, Colinde 2013, Colinde romanesti, Colinde straine, Colinde Stefan Hrusca, Filme de Craciun online, Planse de desenat, Imagini de colorat, Fise de desenat, Imagini de Craciun, Minunata lume Disney, Filme cu Barbie in limba romana, Desene animate cu Mos Craciun in limba romana, Desene animate de Craciun, Felicitari de Craciun

marți, decembrie 1

SCRIE-I MOȘULUI: ADINA VALD, SCRISOARE CĂTRE MOȘ CRĂCIUN

Draga Mosule,

Poate ca nu am fost cea mai cuminte, dar cumintica pot spune ca am fost. Asadar, imi permit sa te rog sa-mi aduci cate ceva sub bradul de Craciun. Mi-as dori tare mult un telefon mai bun, de fapt, sincera sa fiu, mi-as dori un Nokia E71 (cam scump, stiu, nu stramba din nas). Si as mai vrea "colectia de economie" de la Editura Publica. Iti vand un pont: daca treci pe la Gaudeamus le gasesti la reducere. Am uitat sa-ti spun, colectia sa fie fara "Sfarsitul economiei iliziei" de Liviu Voinea, pentru ca mi-am cumparat-o deja. Desi lista mea e cam lunga, vreau sa te rog sa-mi mai aduci multa sanatate si fericire ca sa imi ajunga un an sa impart celor dragi. Cele pe care mi le-ai adus anul trecut mi s-au terminat cam devreme si mult mai astept Craciunul sa-mi reinnoiesc proviziile. Iar acum, pe final, vreau sa-ti promit ca voi continua sa fiu cuminte si ascultatoare si voi incerca sa fac putin mai mult si mai bine din fiecare. Mosule, nu stiu exact unde o sa petrec ajunul Craciunului, dar tu poti sa-mi lasi cadoul in garsoniera mea micuta (acolo bradul va fi reprezentat de cateva crengute impodobite cu dragoste), acasa la parinti unde sigur vei gasi un bradut cu cele mai frumoase globulete, acasa la bunici, unde nuci vopsite argintii vopsite cu zeci de ani în urma vor poposi in brad, sau la matusa mea, unde bradutul va fi plin de bombonele. Tie iti doresc, Mosule, multa sanatate si sa ai grija sa nu racesti, se anunta o iarna apriga.

Te-am pupat si te astept,
Adina Vlad
---


0 RĂSPUNSURI:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...